Zdrowe przekąski na letnie wycieczki

Jest to pora roku – czas na jednodniowe wycieczki, wyprawy kempingowe i pełnowymiarowe wycieczki. Ale co zjesz w samochodzie, na kempingu lub na plaży?

Cukierek? Frytki? Słodkie napoje? Bla! Uczucie wzdęcia i roztrzęsienia nie jest sposobem na spędzenie wakacji. Przekąski i słodkie napoje są łatwe do złapania na stacji benzynowej, ale przy odrobinie planowania możesz zabrać swoje rodzinne nawyki dbania o zdrowie na drodze i spędzić letnie wakacje, czując się dobrze i energicznie.

Zachowaj „Em Simple”

Słone i słone przekąski smakują dobrze, ale pozostawiają uczucie pragnienia i pragnienia więcej. (Ooh, i nie zapomnij o zrzędliwych dzieciach, które zostawiają na tylnym siedzeniu!). Zapomnij o tych bezalkoholowych przekąskach, a zamiast tego spakuj przekąski z białkiem, błonnikiem i zdrowymi węglowodanami, aby ograniczyć apetyt. Zasada: trzymaj przekąski proste i tak świeże, jak możesz. Oto kilka pomysłów:

Świeże i suszone owoce, takie jak jabłka, winogrona, jagody, banany i rodzynki

Wstępnie pocięte surowe warzywa, takie jak plasterki papryki, pałeczki marchewki, groszek cukrowy i pomidory koktajlowe

Krakersy pełnoziarniste lub precle

Pełnoziarniste chipsy pita

Prosty popcorn

Aby ograniczyć bałagan i zapobiegać podjadaniu przez torebkę, przygotuj przekąski do toreb lub pojemników jednorazowych.

Zachowaj „Em” w chłodnicy

Zabranie ze sobą chłodziarki może zająć trochę więcej miejsca, ale warto. Możesz spakować większą różnorodność, uwzględnić piknikowy lunch i zaoszczędzić pieniądze na jedzeniu, które inaczej kupiłbyś w drodze.

Świetne opcje dla coolera:

Paluszki serowe lub plastry

Zamrożone batony jogurtowe lub pojedyncze pojemniki z jogurtem

Okłady z Turcji lub tuńczyka

Hummus lub guacamole do jedzenia z warzywami lub pełnoziarnistymi krakersami.

Bądź pewien, że zacznij od lodówek lub zamrożonych przedmiotów i używaj dużej ilości paczek z lodem, aby zachować chłodniejszą temperaturę.

Napij się (ale nie kawa lub cola)

Pewnym sposobem na uniknięcie snu w nocy, gdy jesteś w drodze, jest zatrzymywanie napływających naparów z colą i kawą. Zamiast tego trzymaj go w czystości przy pomocy butelki gazowanej wody seltzerskiej lub pojemnika z orzeźwiającą lodowatą wodą z kilkoma gałązkami mięty, kawałkami ogórka lub cytryny.

Jedz dobrze (na kempingu)

Jeśli twoja rodzina lubi kemping, może również cieszyć się hot-dogami, makaronem ramen i pianką – tradycyjnym amerykańskim jedzeniem kempingowym. Ale nie musi tak być. Możesz wziąć rodzinną wycieczkę na kemping, zjeść różnorodne zdrowe jedzenie i nadal jeść jako jeden z najważniejszych punktów doświadczenia. To jest rok, aby to wymieszać!

Oto wspaniałe przekąski obozowe i dania z ogniska, które pomogą Ci zacząć …

KALE CHIPS

Zostaw żetony tortilli w domu, zamiast tego przynieś żetony jarmużu. Posyp oliwą z oliwek na świeżą jarmuż, posyp solą morską i piecz w temperaturze 375 stopni przez 10-15 minut, aby uzyskać chrupiącą i zdrową przekąskę. Tylko nie zapomnij umyć zębów.

BATONIKI ENERGETYCZNE

Są to doskonałe przekąski i posiłki podczas wędrówek. Bary Lara i bary Z-Z dla dzieci są dobrym wyborem.

ZMIANA TRAILU

Zrobić własny! Uderz w sklep z produktami spożywczymi przed podróżą w poszukiwaniu niesolonych orzechów, suszonych owoców, nasion i szałwi lub kawałków czekolady.

CAŁE PORZECZEK PSZENICY

Kup pakiet lub miks typu make-your-own. Wszystko, czego potrzebujesz na kempingu, to trochę H2O.

PIECZONA FASOLA

Obóz podstawowy, który nigdy nie idzie źle. Fasolka po bretońsku to maleńkie paczki z błonnikiem, białkiem i dobrymi węglowodanami wszystko zrolowane w jedną.

TUNA MELT

Poświęć tuńczyka z sakiewki i kawałka sera na grzance. Czy już tego nie smakujesz?

GRILLOWANY PANINI

Z serem lub pieczonymi warzywami. Naciśnij go, zawiń w folię i ugotuj nad ogniskiem.

VEGGIE LUB TURKEY DOGS

Zachowaj miłość, ale stracisz inne rzeczy. Jeśli musisz mieć hot doga, wybierz zdrowszego psa.

KEBOBS

Czy to owoce, warzywa, kurczak, wołowina czy tofu, możesz prawie wszystko umieścić na patyku, posmarować marynatą i trzymać nad ogniskiem. Tylko upewnij się, że możesz go zjeść.

KUSKUS

Przygotuj zgodnie ze wskazówkami i dodaj świeże warzywa, suszone owoce lub orzechy. Tak wyrafinowany!

PIECZONE JABŁKA

Jabłka rdzenia wypełnij brązowym cukrem i rodzynkami. Owinąć folią i piec na rozżarzonych węglach przez 15-20 minut.

CIEMNA CZEKOLADOWA S’MORES

Co to jest wyprawa bez s’mores? Tym razem zwiększ współczynnik zdrowotności za pomocą ciemnej czekolady zamiast mlecznej czekolady. Mmm, mmm, dobrze.

Łatwo złapać w rutynowe jedzenie na letnie wakacje, ale nie musisz. Poświęć kilka minut na zaplanowanie zdrowych opcji, a Twoja rodzina trafi na drogę, plażę lub szlaki na szczycie gry – i poczuj się w ten sposób w domu. Udanej podróży!

Z Halloween tuż za rogiem, w sezonie wszystko, co słodkie, lepkie i lepkie. Co więc rodzic powinien zrobić, aby jej dziecko mogło uczestniczyć w zabawie, ale nie chce wysyłać mieszanych wiadomości lub podważać zachęt do zdrowych nawyków żywieniowych?

Zebrałem kilka taktyk, aby zwiększyć iloraz zdrowia na Halloween, jednocześnie zachowując emocje związane z tym pełnym wrażeń świętem …

Pre-Trick-or-Treat

Uderzenie w Halloweenową ścieżkę na pusty żołądek jest pewnym sposobem na wypas i wypasanie słodyczy. Zamiast tego, niech dzieci zaczną wieczór od zdrowego posiłku lub przekąski (w tym owoców i warzyw), zanim wyruszą w drogę.

Możesz również wziąć pod uwagę wielkość torby na cukierek dla dziecka. Podczas gdy celem większości dzieci jest zebranie jak największej liczby cukierków, można to ograniczyć, dostarczając im torbę lub kosz, który jest odpowiedni do ich wielkości (torby na zakupy i worki na śmieci nie są wliczone w cenę).

Na koniec, z pomocą Twojego dziecka, przygotuj ścieżkę trick-or-treat przed rozpoczęciem podróży. Zaplanuj umiarkowaną odległość, która daje w efekcie możliwą do opanowania ilość przekąsek, a nie cały koszyk słodyczy.

Alternatywy dla Candy

Jeśli jesteś przyzwyczajony do rozdawania słodyczy na Halloween i rozważasz w tym roku coś innego, jest mnóstwo świetnych alternatyw. Przy ponad 350 kaloriach w zaledwie czterech batonach wielkości kęsa nie jest to zły pomysł! Jeśli chcesz wybrać zdrowszą alternatywę żywności, oto kilka pomysłów:

Pakiety nasion słonecznika lub dyni

Batoniki zbożowe

Krakersy dla zwierząt lub złota rybka

Mini pudełka z rodzynkami

Bez cukru

Małe torby z precle

Nielegalne potrawy są również alternatywą i często doceniane przez dzieci, ponieważ wydają się być nowatorskie. Rozważ te:

Tymczasowe tatuaże lub naklejki

Małe butelki z bąbelkami

Gąbki do ołówków

Świetlik

Kule sprężyste

Znaczniki świecące w ciemności

Monety

A potem są tacy z nas, którzy nie mogą znieść myśli o rozdawaniu cokolwiek poza cukierkami na Halloween. Jeśli to brzmi jak ty, możesz rozważyć niektóre z „zdrowszych” opcji cukierków, które mają mniej tłuszczu i kalorii. Należą do nich takie pozycje, jak Peppermint Patties, Raisinets, Starburst i 3 muszkieterów.

Post-Trick-or-Treat

Czujesz się pewny siebie samego, ale co z następującymi godzinami i godzinami? To idealny moment, aby wzorować się na zdrowych zachowaniach i uczyć dzieci, jak cieszyć się smakołykami z umiarem. Oto parę sugestii

• Chociaż nie jest dobrym pomysłem, aby ograniczyć lub zabezpieczyć swoje dziecko przed zjedzeniem słodyczy, dobrym pomysłem jest ustalenie granic dla kwot, szczególnie jeśli ma on problemy z samoregulacją konsumpcji słodyczy. Pozwól swoim dzieciom cieszyć się kilkoma kawałkami słodyczy po trick-or-treat i ogranicz je do około dwóch małych kawałków każdego dnia po tym.

• Trzymaj cukierki w miejscu, gdzie nie jest widoczne. Co z oczu to z serca. Po około tygodniu rodzina może nawet o tym zapomnieć.

• W przypadku większych batoników, pokrój je na mniejsze kawałki i połóż je w zamrażarce na kilka minut później.

• Sparuj małą ucztę na Halloween ze zdrową przekąską, na przykład kawałkiem owoców lub kijem sera. Znowu uczy to umiaru.

• Zamów wykup. Jeśli twoje dzieci wracają do domu z łodziami z cukierkami, zaoferuj „odkupienie” pewnej części, płacąc niklem lub bilonem za każdy zakupiony przedmiot.

• Zachęcaj swoje dzieci, aby zwracały uwagę na to, ile jedzą cukierki i przestają jeść, zanim poczują się „wypchane” lub fizycznie chore.

Aha, i nie zapomnij o szczotkowaniu i nitce. Halloween to ulubiony dzień w roku.

Twój adres email nie zostanie opublikowany.