Moje gorące wskazówki dla rodziców z grubym dzieckiem: karm je zabawą, życzliwością i godnością

Artykuł powstał we współpracy z: https://dobretabletki.pl/slimetrol/

Rodzice mogą nie być w stanie rozpoznać, że ich dziecko jest otyłe, wynika z nowego badania. Cóż, to o dwie osoby, które sprawiają, że ich potomstwo ma poczucie porażki

Żyjemy w kulturze, w której każdy cal naszej fizyczności – każda krzywa, funt, wybrzuszenie, kość – zarówno w życiu publicznym, jak i prywatnym, jest obsesyjnie monitorowany, katalogowany, krytykowany i wykorzystywany w zamian za gotówkę. Najgorszą rzeczą, jaką możesz być, jest zawsze gruby, najlepszą rzeczą, na jaką możesz być, nigdy nie jest gruby, a najbogatszą rzeczą, jaką możesz być, jest dawniej gruby z książką o utracie wagi. Więc jest prawie obce wyobrażać sobie, że jakakolwiek istota ludzka na Ziemi nie rozpoznaje grubej osoby, kiedy ją zobaczy. Jednak według nowego badania opublikowanego w British Journal of General Practice, jedna grupa demograficzna walczy z tym właśnie martwym punktem. Ta grupa to rodzice, a dzieje się tak tylko wtedy, gdy patrzą na własne grube dzieci.

Naukowcy przebadali prawie 3000 rodzin w Wielkiej Brytanii, kategoryzując dzieci według BMI jako „normalną wagę, nadwagę (powyżej 85. percentyla) lub bardzo dużą nadwagę (tj. Odpowiednik otyłości w USA, powyżej 95. percentyla).” Następnie poprosili rodziców o zgadnij, która kategoria dotyczy ich dzieci.

Według magazynu Forbes prawie wszyscy rodzice zgadli:

„Okazało się, że rodzice byli wyjątkowo ubodzy przy ustalaniu, czy ich dzieci mają nadwagę lub otyłość. Spośród 369 dzieci, które miały dużą nadwagę, tylko czterech rodziców uważało, że tak. Gdy badacze przeanalizowali te liczby dalej, zobaczyli, że dla danego dziecka z BMI w 98 percentylu, aż 80% rodziców powie, że dziecko ma normalną wagę. Aby dziecko mogło mieć nadwagę, a tym bardziej nadwagę, dziecko musiałoby być w 99,7-tym percentylu.

Spośród 369 dzieci, które miały dużą nadwagę, tylko czterech rodziców uważało, że tak.

To ciekawe – jestem przyzwyczajony do słuchania opowiadań kobiet, które odziedziczyły zaburzenia odżywiania u zbyt krytycznych matek, lub mężczyzn, których hipermasculine tatusiowie uważali, że tłuszcz był z natury feminizujący i haniebny. Więc wiesz, co było moją pierwszą myślą, kiedy czytałem o tym badaniu?

Szczerze? Dobry. W porządku. Wspaniały.

Jeśli rodzice ci nie są w stanie dostrzec, że ich dzieci są grube, to jest to dwie osoby na świecie, które uczą każde z tych dzieci, że są zepsute i nie mają żadnej wartości. Dwóch mniejszych rodziców zaszczepia niepokój żywieniowy, zanim dzieci są nawet dwucyfrowe, aby drastycznie ograniczyć ilość kalorii, podczas gdy wciąż rosną, aby podważyć ich zdolność do zdrowego związku z jedzeniem. I nie martw się – reszta społeczeństwa może z pewnością spostrzec, że te dzieci są grube, zauważą, i nie będą zawstydzać się, że okażą się tak wcześnie i okrutnie, jak to możliwe.

Byłem grubym dzieckiem. Nie brakuje komunikatów. W żadnym momencie żadna z tych wiadomości nie sprawiła, że ​​byłem chudy i na pewno nie sprawił, że jestem zdrowy.

To nie znaczy, że jako rodzic nie powinieneś poświęcać swojego życia na ochronę zdrowia twoich dzieci. Powinieneś. Musisz. Jest to prawdopodobnie jedyna obowiązkowa praca. Ale istnieją sposoby walki o swoje zdrowie i długowieczność bez podważania ich człowieczeństwa.

https://slapik.pl/

Ponieważ wiem, że poruszanie się w zawiłościach nadużywania i zawstydzania wrażliwych dzieci jest mylące dla niektórych osób, wymyśliłem kilka Porad dla wychowania grubego dzieciaka:

1a. Jeśli chodzi o miłość do gruyere, jeśli podejrzewasz, że możesz być rodzicem grubego dzieciaka, NIE WYRÓŻNIJ GO GO. Mówcie o tym między sobą tak bardzo, jak chcecie. Porozmawiaj ze współmałżonkiem! Porozmawiaj z pediatrą! Porozmawiaj ze swoimi inlaws! Porozmawiaj z psychicznym erotycznym telefonem! Po prostu wybierz kilka liczb i porozmawiaj z kimkolwiek, kto podniesie słuchawkę (na pewno będą mieli jakieś opinie na temat grubych ludzi)! Ale, jak już mówiłem, twoje dziecko otrzyma wiadomość – od swoich nauczycieli gimnazjów, ich rówieśników, ich apodyktycznych babcin – a to, czego naprawdę mogli używać od ciebie, to trochę bezwarunkowej cheerleaderek i przytłaczającego poczucia, że ​​są w porządku. Ochrona zdrowia dziecka oznacza także ochronę jego zdrowia psychicznego.

Dosłownie nie pamiętam czasu, kiedy nie zdawałem sobie sprawy, że jestem wart mniej niż inni ludzie ze względu na wielkość mojego ciała. Minęło prawie 30 lat, zanim straciłem pewną pewność, że jestem pracownikiem w toku – i jednocześnie, ponieważ nie robiłem żadnego postępu, porażka. Po co indoktrynować swoje dziecko do tego paradygmatu chwilę wcześniej, niż to konieczne? Czy wiesz, jak bezsensowne wydaje się, aby spróbować zająć się sobą, gdy usłyszysz, że już ci się nie udało? I, z drugiej strony, czy wiesz, co to jest radość, aby zająć się czymś, co kochasz?

1b. Jeśli tak, to w ogóle nie komentuj swojego wyglądu fizycznego, zwłaszcza jeśli masz dziewczynę? Wasze córki będą miały większą część stulecia na internalizację faktu, że są badane, oceniane i klasyfikowane wszędzie, gdzie się udają, a nawet pozytywny komentarz do tego. Zamiast tego, dlaczego nie pochwalić ich poczucie humoru? Umiejętności geometrii? Formularz Jumpshot? Życzliwość? Komplementuj to, co robią – nie tylko to, czym są.

2. Przestań starać się, aby dzieci były szczupłe i skupiaj się na tym, aby twoje dzieci były zdrowe. Nakarm swoje dzieci pożywne jedzenie i zabierz swoje dzieci na wycieczkę. Albo tańcz z nimi, albo rzuć frisbee, albo zniszcz je w tenisa, bo mają śmieszne krótkie ręce. Daj im paliwo i sposoby na spalenie go – ponieważ ćwiczenia są zabawne i satysfakcjonujące, nie dlatego, że ich ciała są obrzydliwe, popsute i wymagają naprawy. Wszystko to bez względu na to, czy twoje dzieci są grube, czy nie, nawiasem mówiąc. Cienkie dzieci zasługują również na odżywianie i ćwiczenia fizyczne.

3. Jeśli twoje dziecko przychodzi do Ciebie z pytaniami, obawami lub obawami dotyczącymi ich wagi, bądź uprzejmy. Upewnij się, że wiedzą, że rozmiar ciała nie ma nic wspólnego z wartością, intelektem lub potencjałem, i że może priorytetowo traktować zdrowie, nie goniąc za dowolną liczbą na skali. Następnie wykonaj czynność tenisa i wszystkie inne rzeczy w punkcie 2 powyżej.

4. Jeśli o to chodzi, bądź dobry dla siebie. Przestań mówić sobie, że jesteś brzydka i obrzydliwa. Twoje dzieci cię słyszą.

5a. Wreszcie, jeśli naprawdę zależy ci na promowaniu zdrowia na dużą skalę, wspieraj polityki, które pomagają w utrzymaniu niedrogich, pożywnych artykułów spożywczych w dzielnicach o niskim dochodzie. Walcz, aby te dzielnice były bezpieczniejsze i czystsze, aby rodziny czuły się komfortowo, pozwalając dzieciom bawić się i biegać na zewnątrz. Lobby dla wyższej płacy minimalnej, aby rodzice nie musieli wykonywać wielu zadań w niewiarygodnych godzinach, a oni mogą mieć czas na gotowanie i jedzenie w domu z rodziną. Zdrowie jest często przywilejem i nie ma żadnej wartości moralnej.

5b. I walcz o godność i ludzkość grubych ludzi. Badania wykazały, że wstyd ciała i piętno tłuszczowe mogą w rzeczywistości zaostrzyć przyrost masy ciała. Jeśli powszechna utrata masy ciała jest tak naprawdę twoim domowym projektem, pozwól tłustym ludziom żyć bez obawy i wyśmiewania.

Będą ważyć o wiele mniej bez ciebie na plecach.

Twój adres email nie zostanie opublikowany.