Bezpieczeństwo na rowerze

Czas zacząć czyścić kurz z siedzenia rowerowego i poluzować rdzę na łańcuchach! Nadchodzi gorętsza pogoda, a dłuższe godziny dnia rozjaśnią mrok dawnych zimowych dni. Jazda na rowerze to świetne ćwiczenie i może być wspaniałym czasem dla rodziny, aby spędzić razem czas i wyjść na zewnątrz.

Pamiętaj: bezpieczeństwo przede wszystkim. Upewnij się, że masz gotowy cały sprzęt i jeźdźców. Twoja lista kontrolna bezpieczeństwa powinna zawierać: kaski, rowery, odzież i trasę.

KASKI

Kaskisą bardzo ważne. Pamiętaj: masz tylko jedną głowę i jest ona podatna na uraz, jeśli jej nie chronisz. Właściwie dopasowany kask zmniejszy ryzyko urazowego uszkodzenia mózgu o 85%.

Kask rowerowy powinien dobrze pasować. Zobacz ilustrację poniżej, aby znaleźć właściwy sposób dopasowania do kasku. Jeśli nie masz pewności co do odpowiedniego rozmiaru, udaj się do wykwalifikowanego sklepu rowerowego, aby się dopasować.

ROWERY

Rowery powinny być dokładnie sprawdzane. Zapamiętaj „ABC Quick”:

Odp .: Ciśnienie powietrza powinno być zgodne ze specyfikacją opon. Ta informacja znajduje się na bocznej ścianie opony. W razie wątpliwości, przed każdą jazdą, ściskaj oponę, aby upewnić się, że jest w niej wystarczająca ilość powietrza.

B: Hamulce powinny znajdować się w linii, szczelnie spasowane i o grubości większej niż ¼ cala. Upewnij się, że nie tarcie opony lub szprych. Sprawdź dźwignię hamulca, aby uzyskać właściwe napięcie i funkcjonalność.

C: Sprawdź korby, kasetę i łańcuch pod kątem zużycia. Jeśli nie wiesz, jaka powinna być głębokość ogniw łańcucha lub jak określić, czy łańcuch przeskakuje, sprawdź go w certyfikowanym warsztacie rowerowym.

Szybkie: Upewnij się, że Quick Releases (te zabezpieczają opony na ramie) działają prawidłowo; dźwignia powinna być włączona, aby opony były na ramie.

Jeśli jeździsz w dzień lub w mglistych warunkach, potrzebujesz przedniego i tylnego światła, a także odpowiednich reflektorów. Ostatnim testem do wykonania jest szybka krótka jazda, aby upewnić się, że wszystkie części są sprawne, i że nie słychać żadnych grzechotek ani dodatkowych dźwięków.

ODZIEŻ

Ubrania są dodatkowym odblaskiem i chronią przed żywiołami. Jasne kolory i ciepło to ważne czynniki, które należy wziąć pod uwagę, a odzież powinna być ciasno przylegająca do ciała, aby uniknąć zaplątania się w mechaniczne części roweru.

Nie zapomnij o rękawicach rowerowych dla rąk – dla lepszej przyczepności i komfortu, a także ciepła w chłodniejsze dni. Okulary powinny być niezbędne, jeśli planujesz jeździć na długich trasach na drogach lub na trasach terenowych lub obszarach o koncentracji latających błędów. Pamiętaj, aby dopasować okulary do warunków: ciemne soczewki na słońce, przezroczyste do żółtych soczewek dla słabego oświetlenia lub mgły.

TRASA

Ostatnią rzeczą do zrobienia jest ustalenie trasy lub lokalizacji dla bezpiecznej jazdy. Oto jedna strona, która pomoże Ci zaplanować jazdę: www.mapmyride.com.

Poznaj zasady ruchu drogowego i stosuj odpowiednie sygnały ręczne, aby inni rowerzyści i pojazdy silnikowe wiedzieli, co planujesz zrobić. Ogłoś swoją obecność i powiedz o tym innym rowerzystom, jeśli przed samochodem jest samochód („car up!”) Lub z tyłu („car back!”).

Jazda na rowerze to świetne ćwiczenie i dużo zabawy. Spraw, by bezpieczeństwo stało się regularną częścią jazdy na rowerze, upewnij się, że wszyscy z grupą są gotowi jechać obok siebie i nadal pedałuj!

Rosnące bóle

Czym są „Growing Pains” inne niż corny sitcom z lat 80. z udziałem Kirka Camerona?

Cóż, to bóle mięśni, które mogą być dość bolesne. Dotyczą dzieci w dwóch grupach wiekowych – wczesne dzieciństwo (3-4) i późne dzieciństwo / wczesna młodość (8-12 lat). Są również dość powszechne, dotykając 25-40% dzieci w pewnym momencie ich życia. Często są to obolałe, skurcze bóle na obu nogach, które mogą być wystarczająco silne, aby obudzić dzieci w nocy. Z jakiegoś powodu zdarzają się najczęściej późnym popołudniem / wieczorem.

Narastające bóle mogą być nieco zagadkowe. Nie ma żadnych twardych danych na temat tego, co je powoduje i prawdopodobnie nie jest to naprawdę „rosnące”, które powoduje ból, ale raczej niezwykle aktywny i pracowity dzień (czynności takie jak bieganie, skakanie i wspinaczka), które mogą przynieść na wadze bóle.

Są również nieco nieregularne – bóle często pojawiają się i znikają, a dzieci mają tendencję do ich przerastania. Nawet jeśli są one bardzo bolesne w nocy, ból często znika następnego dnia rano. Co najważniejsze, nie zakłócają one poziomu aktywności dziecka w ciągu dnia.

Bóle często występują w łydkach, ale mogą to być również uda i kolana. Ważne jest, aby wiedzieć, że najczęściej są dwustronne.

Co możemy z tym zrobić?

Często pomocne może być masowanie nóg i delikatne rozciąganie. W rzeczywistości świadomość, że twoje dziecko reaguje na masaż i dotyk jest dobrym znakiem. Prawdziwy uraz / choroba zwykle NIE poprawia się z dotykiem / masażem. Gorączka wilgotna może być również pomocna w przypadku tych bólów mięśni. (Tylko uważaj, aby nie zostawiać poduszki grzewczej podczas snu). W niektórych przypadkach pomocne może być również Tylenol lub Motrin.

Kiedy powinienem się niepokoić?

Są chwile, kiedy ból kończyn nie jest normalny. Gorączka i utykanie na przykład nigdy nie są normalne i powinny zostać natychmiast sprawdzone.

Zadzwoń do nas również w biurze, jeśli zobaczysz jeden z tych innych znaków:

Ból kończyn po urazie

Ból i sztywność poranna

Ból kończyn tylko po jednej stronie

Utykać

Gorączka

Utrata apetytu i / lub utrata masy ciała

Wysypka

Zmęczenie

Czerwone, ciepłe lub spuchnięte stawy

Łatwe siniaczenie / krwawienie

Zdrowe nawyki i dopasowanie

To dobra pora roku dla nas wszystkich, aby ponownie zacząć lub po raz pierwszy zacząć zdrowsze odżywianie, picie i poruszanie się nawykami. Ponieważ zajęcia gimnastyczne są obecnie relegowane do tylko części roku szkolnego, a porcje posiłków stale rosną, nie dziwi fakt, że 1/3 dzieci uważa się za nadwagę lub otyłość. Nawet jeśli twoje dziecko nie jest w tej kategorii, dzieciństwo jest ważnym momentem na rozpoczęcie zdrowych nawyków, które doprowadzą ich do dorosłości.

NAGRODA SIEBIE

Czasami może wydawać się nieco zniechęcającym do realizacji projektu, takiego jak „ćwiczyć więcej” lub „jeść lepiej”. Często polecam pacjentom próbującym rozpocząć trudny nawyk, który planują w niektórych nagrodach. Spójrzmy prawdzie w oczy: ciężko jest zacząć ćwiczyć, jeśli wolisz być leżanką! Zachowaj tabelę naklejek lub zaloguj się w kalendarzu w dniach, w których dziecko postępuje zgodnie z przyzwyczajeniem. Po kilku sukcesach, nagradzaj go nieprzyzwoitą gratką, taką jak dodatkowy czas, kiedy czytasz historie, coś ze sklepu w dolarach lub wieczór filmowy. Czasami ta dodatkowa motywacja może zrobić dużą różnicę na początku. Z biegiem czasu możesz stopniowo wycofać te nagrody i czerpać korzyści ze zdrowych nawyków.

ĆWICZENIE

Zalecamy 1 godzinę aktywności fizycznej dziennie. Jeśli zaczynasz od zera, może się to wydawać prawie niemożliwe!

Oto kilka pomysłów wykraczających poza oczywisty zorganizowany sport …

SPACEROWAĆ

Jedną z najłatwiejszych rzeczy jest chodzenie. Jest bezpłatny i dostępny wszędzie, gdzie jesteś! Nawet jeśli twoja okolica nie jest najbezpieczniejsza, może być nadal możliwa. Spróbuj przejść do przystanku autobusowego, zamiast jechać. Lub użyj schodów zamiast windy. Jeśli Twoje dziecko ogląda telewizję (pamiętaj: mniej niż 2 godziny dziennie na ekranie!), Pozwól im wstać w czasie reklam i kilka razy idź schodami w górę iw dół. Zaparkuj samochód na drugim końcu parkingu sklepu spożywczego. Odwiedź tor szkolny – dzieci mogą chodzić lub biegać razem z tobą lub bawić się w trawie, podczas gdy masz trochę ćwiczeń! To może nie wydawać się dużo, ale nawet 10 minut tu i tam z czasem się uzupełnia.

POSŁUGI

Tak, nawet wykonywanie obowiązków może się liczyć jako aktywność fizyczna! Praca na podwórzu lub wynoszenie śmieci to dobre sposoby na sprzyjanie odpowiedzialności, jak również na pozbycie się dziecka z tych ekranów, a w rezultacie możesz cieszyć się czystym domem!

ODWIEDŹ PLAC ZABAW

Prawdopodobnie nie potrzebuję tutaj omawiać. Aby nieco to wymieszać, dołącz do swoich dzieci w barach małpich lub graj pościg, zamiast wykorzystywać czas na SMS-a i sprawdzaj swoje e-maile!

TANIEC

Jeśli utkniesz w deszczowy dzień, włącz muzykę i zrób imprezę taneczną.

Możliwości są nieskończone dla działań przyjaznych rodzinie: odwiedź jeden z fantastycznych parków w Pittsburghu i spaceruj lub jedź rowerami, spaceruj po okolicy grając I Spy lub chodź razem z psem.

ODŻYWIANIE

Nie zapomnij o tych 5 owocach lub warzywach dziennie! Przyzwyczaj się podawać owoce ze śniadaniem (najważniejsza część dnia). Trzymaj się z daleka od napojów, które zawierają cukier (tj. Prawie wszystko oprócz wody!) I unikaj dużych rozmiarów posiłków. Oto świetny przewodnik do kontroli porcji i wielkości porcji.

Zastanów się nad uruchomieniem ogrodu latem – nawet kilkoma pomidorami w doniczkach – jako sposobem na wyjście rodziny na zewnątrz i wspólne uprawianie zdrowej żywności. Sprawdź ou KidsGardening lub Gardening With Kids na kilka pomysłów.

CZAS EKRANOWY

Jeszcze raz nie zapomnij: mniej niż 2 godziny dziennie na ekranie – w tym telewizory, gry wideo, komputery, ekrany telefonów, iPady i tak dalej! Odłącz i sprawdź, co ma do zaoferowania świetne miejsce na zewnątrz.

Dzieci, które są aktywne i utrzymują zdrową wagę, są znacznie mniej narażone na nadwagę niż dorośli i mogą unikać chorób związanych z otyłością, takich jak choroby serca, cukrzyca, wiele rodzajów nowotworów i choroba zwyrodnieniowa stawów.

Jeśli potrzebujesz więcej wskazówek lub martwisz się o wagę swojego dziecka, zadzwoń do biura lub poinformuj o tym swojego dostawcę podczas najbliższej wizyty w oddziale.

Bardzo chcielibyśmy usłyszeć o zdrowych nawykach, które zaczynasz. Jeśli zaczniesz, daj nam znać w komentarzach. Możemy nawet rzucić nagrodę lub dwie nasze własne …!

1 komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.